انواع هاست - سرور اختصاصی

فروش سرور اختصاصی- سرور نیمه اختصاصی- سرور مجازی- خدمات اینترنت- خدمات ثبت دامنه (Domain ) و میزبانی ( Hosting ) -طراحی صفحات وب- تبلیغات اینترنتی- تلفن اینترنتی - نگداری و پشتیبانی سرور

انواع هاست - سرور اختصاصی

فروش سرور اختصاصی- سرور نیمه اختصاصی- سرور مجازی- خدمات اینترنت- خدمات ثبت دامنه (Domain ) و میزبانی ( Hosting ) -طراحی صفحات وب- تبلیغات اینترنتی- تلفن اینترنتی - نگداری و پشتیبانی سرور

نحوه خرید نام دامنه - یک راهنمای ساده

هر وب سایت به یک آدرس جذاب نیاز دارد. و برای به دست آوردن یک آدرس جذاب، شما باید بدانید که چگونه یک نام دامنه بخرید.

خوشبختانه ، ثبت دامنه امروزه کار بسیار راحتی است. همچنین این اولین گامی است که می توانید برای راه اندازی وبلاگ یا ایجاد یک وب سایت بردارید.

مراحل آسان برای خرید نام دامنه عبارتند از:

   1. یک ثبت دامنه قابل اعتماد (مانند پارسیان هاست) انتخاب کنید.
   2. یک ابزار جستجوگر در دسترس بودن دامنه پیدا کنید.
   3. جستجوی نام دامنه را انجام دهید.
   4. بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید.
   5. سفارش خود را نهایی کنید و ثبت دامنه را تکمیل کنید.
   6. مالکیت دامنه جدید خود را تأیید کنید.

در زیر ، ما هر مرحله را با روشی عمیق تر مرور خواهیم کرد و چند نکته و ترفند برای ارائه سهولت در کل روند ارائه خواهیم داد.

پیشنهاد زمان محدود برای میزبانی وب. تخفیف های تا 90٪ تخفیف را بررسی کنید

10 بهترین نکته قبل از خرید نام دامنه

1. قبل از خرید نام دامنه ، بررسی های مناسب را در نظر بگیرید. از این گذشته ، نام وب سایت شما از اولین مواردی است که بازدید کنندگان مشاهده می کنند. در اینجا چند نکته مهم برای یادآوری وجود دارد:

2. تحقیق خود را انجام دهید. مهم است که طاقچه خود را مطالعه کنید و بدانید که متوسط ​​کاربر چه می خواهد. با آگاهی از معروف ترین کلمات کلیدی و اصطلاحات جستجو ، به شما امکان می دهد نام دامنه ای پیدا کنید که مناسب ترین گزینه برای ارائه پروژه شما باشد.
3. آن را جذاب و آسان به خاطر بسپار. به دنبال چیزی نباشید که به طرز پوچی طولانی و دشوار باشد. نام دامنه جذاب و کوتاه باعث می شود تا بازدیدکنندگان نام وب سایت شما را به خاطر بسپارند.
4. در صورت امکان با .com بروید. در حال حاضر ، .com به عنوان محبوب ترین پسوند نام دامنه موضع محکم می گیرد. بنابراین ، هنگام خرید نام دامنه اولویت خوبی است ، زیرا اکثر کاربران وب به راحتی آن را تشخیص می دهند.
5. نقض علامت تجاری را بررسی کنید. برای جلوگیری از هرگونه مشکل حقوقی ، بهتر است دامنه ای مشابه مارک های مشهور و معتبر ثبت نکنید. می توانید از ابزارهای مختلف آنلاین برای جستجوی اطلاعات مربوط به علائم تجاری و جلوگیری از چنین موقعیت هایی استفاده کنید.
6. از اعداد و نبض ها خودداری کنید. در حالی که اعداد و نشانها به شما امکان ایجاد نامهای دامنه بیشتر را می دهند ، بعضی اوقات آنها می توانند صدمات بیشتری نسبت به خوبی داشته باشند. به عنوان مثال ، افراد می توانند عدد صفر (0) را با حرف (o) یا عدد (2) برای یک کلمه (دو) اشتباه دهند. از این رو ممکن است حذف اعداد و نقاط خواب ایده خوبی باشد.
7. به دنبال گزینه های نزدیک باشید. اگر قبلاً نام دامنه را در ذهن دارید ، به تغییرات احتمالی غلط فکر کنید تا مطمئن شوید که تمام ترافیک بالقوه به شما می رسد. یک مثال عالی می تواند amzon.com باشد که وب سایت اصلی آمازون یا fb.com شما را مستقیماً به فیس بوک منتقل می کند.
8. درباره سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تحقیق کنید. هنگامی که پیش نویس تقریبی از نام دامنه خود دارید ، آن را در سیستم عامل های معروف رسانه های اجتماعی مانند Twitter ، YouTube ، Instagram یا Facebook جستجو کنید. حتی اگر در ابتدا قصد انجام کاری با آنها را ندارید ، رزرو صفحه برای پروژه شما این اطمینان را می دهد که توسط شخص دیگری گرفته نشده است.
9. ضد آینده فکر کنید. وب سایت ها و دامنه ها یک سرمایه گذاری بلند مدت است. از این رو ، چرخاندن نام پیرامون اصلی ترین چیز در این لحظه ممکن است بهترین روش در درازمدت نباشد. پس نترسید بیرون از صندوق فکر کنید!
 10. در مورد ایده های خود بحث کنید. اگر احساس می کنید انتخاب نام مناسب برای وب سایت شما سخت ترین انتخاب زندگی شماست ، شاید به کمک شما نیاز داشته باشید. ایده های خود را به دوستان ، خانواده ، همکاران ارائه دهید. چه کسی می داند ، ممکن است آن نکات طلایی را که به دنبال آن هستید، به شما ارائه دهند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد