شیوع کرونا باعث شد بسیاری از شرکتها مانند گوگل تصمیم به دورکاری کارکنان خود بگیرند. حالا مدیرعامل گوگل و آلفابت، «ساندار پیچای» یک دید کلی از برنامه این شرکت برای بازگشت برخی کارکنان به سر کار ارائه کرده است.
گوگل از تاریخ ۱۶ تیر ماه برخی از دفاتر خود در شهرهای مختلف را بازگشایی خواهد کرد و امکان بازگشت شمار کمی از کارمندان که نیاز به محل کار فیزیکی دارند را فراهم میکند. این شرکت تصمیم گرفته کارکنان به صورت چرخشی در دفاتر حضور داشته باشند که این ایده باعث میشود تنها ۱۰ درصد از فضا اشغال شود.
مقاله پیشنهادی: راهنمای انتخاب نام دامنه
در صورتی که این ایده با موفقیت روبهرو شود، گوگل این میزان را در شهریور ماه به ۳۰ درصد افزایش میدهد. به گفته پیچای، این اقدام حضور بیشتر کارکنان در دفاتر را در پی خواهد داشت، البته همچنان اولویت با افرادی خواهد بود که نیاز به حضور در محل کار فیزیکی دارند.
توییتر و فیسبوک امکان دورکاری دائمی را برای کارکنان خود فراهم کردهاند، اما مدیرعامل گوگل در بیانیه خود به صورت مستقیم به این موضوع اشارهای نداشته و کارکنان علاقهمند به جابجایی را تشویق کرده که با مدیران خود صحبت کنند و دستورالعملهای مربوط به مالیات و پوشش خدمات بهداشتی را مورد بررسی قرار دهند.
پیچای در بیانیه خود پیشبینی کرده که گوگل در آینده انعطافپذیری و انتخابهای بیشتری برای نحوه انجام کارها درنظر میگیرد. مدیرعامل این شرکت اعلام کرده:
«دفاتر ما به گونهای طراحی شدهاند که امکان همکاری و اجتماع را فراهم میکنند، در حقیقت برخی از بزرگترین نوآوریهای ما نتیجه ملاقاتها در دفتر بود و مسلما بسیاری از ما نمیخواهیم آن را از دست دهیم. در عین حال، ما با کارهای تقسیم شده میان کارکنان آشنایی خوبی داریم چرا که گوگل دفاتر زیادی در سراسر جهان دارد و پذیرای درسهایی هستیم که در این دوران یاد میگیریم.»
مقاله پیشنهادی: دامنه در کسب و کار اینترنتی
پیچای انتظار دارد که بخش بزرگی از کارکنان گوگل در سال جاری میلادی همچنان دورکار باقی بمانند و بیشتر وظایف خود را از خانه انجام دهند. این شرکت برای بهبود وضعیت کارکنان در خانه و کمک به آنها، ۱۰۰۰ دلار هزینه برای خرید وسایل و تجهیزات اداری اختصاص داده است. در نهایت پیچای خبر از این داده که فضای فیزیکی دفاتر نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود و این شرکت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات احتیاطی لازم را مدنظر قرار میدهد.
ما دراین مقاله عملکرد داریم تا در مورد گزینش اسم دامنه مطلوب و ثبت دامنه به شمارا امداد کنیم :
1 . خلق کننده باشید و نامی پیدا نمائید که تابحال کسی آن را ثبت نکرده باشد.
برای
تعیین اسم دامنه نباید شتاب نمایید . مقداری خلاقیت به خرج بدهید و زمان
بیشتری برای آن بگذارید . نامهایی که به ذهنتان میرسد را یادداشت فرمایید و
بعد از آن به بررسی آن ها بپردازید .
2 . دامنه های رقبایتان را ملاحظه کنید و ایده بگیرید
شما میتوانید با کاوش در وب و بازدید دامنه های رقبایتان ایده های نیکی برای تعیین نام دامنه مطلوب بگیرید .
یکسری
اصول کلیدی و صد اما دوچندان اضطراری در ضوابط تعیین اسم وبسایت و سهولت
در به خاطر سپردن نام وب سایت برای سایر افراد و در غایت ارتقاء تماشا و
رونق کسب و عمل شما موجود است که آن را به گویش بی آلایش برای شما تشریح می
کنیم .
3 . گزینش اسم دامنه کوتاه حساس است
نامی که به راحتی در ذهن دیگرافراد ثبت میشود , نیازمند این است که کوتاه باشد ;
4 . تلفظ راحت اسم دامنه
به
تفکر تعیین نام دامنه ای باشید که تلفظ آن ها راحت و آشکار صورت می پذیرد ;
حتی نامهایی که بخاطر عدم سهولت در تلفظ از یاد ها هم تمیز گردیده اند .
5 . املای معمولی اسم دامنه
به
دلیل وجود عدم توافقات بر راز نوشتار لغت ها , نیز در گویش پارسی و نیز در
گویش انگلیسی , ترجیحاً درصورتیکه در اسم تارنما خویش از آن به کار گیری
ننماییم , خوبتر است .
مقاله پیشنهادی: ایمیل میزبانی شده چیست؟
متأسفانه در لهجه انگلیسی نیز با این
خلل مواجه هستیم و برای سهولت و آسانی اسم وبسایت می بایست از کلماتی که در
آن Th مصرف شده شدهاست یا این که به e ختم شدهاست , دوری کنیم .
در غایت میبایست از کلماتی استعمال کنیم , که نوشتن آن سهل باشد و یوزرها مبتلا خطا املایی نشوند!
6 . حتی الامکان عدم به کارگیری از خط تیره و اعداد در نام دامنه
منبع: پارسیان هاست