انواع هاست - سرور اختصاصی

فروش سرور اختصاصی- سرور نیمه اختصاصی- سرور مجازی- خدمات اینترنت- خدمات ثبت دامنه (Domain ) و میزبانی ( Hosting ) -طراحی صفحات وب- تبلیغات اینترنتی- تلفن اینترنتی - نگداری و پشتیبانی سرور

انواع هاست - سرور اختصاصی

فروش سرور اختصاصی- سرور نیمه اختصاصی- سرور مجازی- خدمات اینترنت- خدمات ثبت دامنه (Domain ) و میزبانی ( Hosting ) -طراحی صفحات وب- تبلیغات اینترنتی- تلفن اینترنتی - نگداری و پشتیبانی سرور

بهترین هاست- بهترین هاستینگ -بهترین شرکت هاستینگ از کجا هاست بگیرم؟

برای افرادی که تازه وارد دنیای وب میشن و دنبال انتخاب هاست برای شروع کسب و کار آنلاین خودشون هستند، سوالات فوق مطرح میشه، حتی افرادیکه قبلا هاست داشتند و به هر دلیل ناراضی بودند این دغدغه رو دارند.

بهترین هاست
بهترین-هاست

ولی چرا سرویس هاست و یا انتخاب بهترین هاستینگ اهمیت خیلی ویژه‌ای داره؟ شاید دلیلِ اصلیش در جمله زیر خلاصه بشه:

سرویس هاستِ شما، قلبِ کسب و کار آنلاینتونه.

هرچقد منظم بتپه؛ حالِ کسب و کارتون عالی تر هست و جیبتون پر پول تر

در این مقاله بصورت تجربی درباره‌ی برترین هاست و ملاک های انتخاب هاست مناسب صحبت می‌کنم.

همینطور تجربیاتِ من در اولین روزهایی که وارد اینترنت شدم رو می‌تونین مطالعه کنین و در نهایت شرکت‌هایی که باهاشون تجربه کار کردن رو داشتم معرفی کردم.

اگه وقت ندارین همه‌ی مقاله رو مطالعه کنین می‌تونین روی قسمت های زیر کلیک کنین و هر قسمت رو دوست دارین مطالعه کنین؛ ولی به شدت پیشنهاد می کنم، مقاله را بصورت کامل مطالعه کنین.

سرویس هاست یکی از ملزومات و نیازهای شما برای ورود به دنیای اینترنت هست تا بتونین؛ اطلاعات خودتون رو داخلش بارگذاری کنین و در اینترنت به نمایش در بیاد.

هر چقدر هاستینگی که سایت شما رو میزبانی میکنه از نظر پشتیبانی؛ سرعت و سابقه عالی تر باشه، خیالِ شما راحت تر هست و قطعا با خیالِ راحت میتونین به کسب درآمد از اینترنت بپردازین.

به همین خاطر هست که خیلی از وبمسترها و صاحبین کسب و کار آنلاین قبل از خرید هاست دنبالِ هاست حرفه ای هستند تا با انتخاب بهترین هاستینگ، از امنیت و سرعت سایتشون و پشتیبانی سایتشون خیالشون راحت باشه و تمرکزشون بیشتر روی بازاریابی و توسعه کسب و کارشون باشه.

بهترین هاستینگ

 

آخر این مطلب به چی می رسیم؟

سعی کردم تجربیات واقعی خودم که از سال ۸۴ وارد اینترنت شدم و با سرویس دهنده های مختلف هاستینگ آشنا شدم  و کار کردم رو بنویسم.  آخر این مطلب شما می تونید، تصمیم بگیرین با توجه به نیازی که دارین از کدوم سرویس دهنده ی هاستینگ ایرانی استفاده کنید و چون این مطلب کاملا تجربی هست و از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد